film/flumkväll hos sara :D

HAPPY VALENTIESDAAAAAY!! :D

kom hem från sara för en liten stund sen :D
ja o sara o simon kolla på saw 1,
eller ah simon kolla inte, hahah xD
Jävla puzzy ;)
äckligt som fan o kolla på skräcklfilm, men det hade vart värre om vi hade kollat på den sist :o
asså fyfan, när grisen kom :o
sara o satt i varsitt hörn av soffan o jag seriöst FLÖÖG till sara :o
fan va rädd jag blev asså!
snacka om grisfobi efter dethär :'( :s
sen kom jack o vi kolla på hip hip hora :D
sen ringde jag till figge o snacka mä honom, det va kul som fan :D(Y)
så jävla skön :D :D
sen vare o sitta o kolla på bilder o skratta! :D
hitta även en linjal o lekte mä, haha :D
när simon o jack hade gått va sara o jag busiga o lekte mä elden :D
vi eldade upp en kanin :D
så jävla fin är den nu asså xD

 taaaaaack för kvällen :D<33333
asså det är sjukt kul!
så jävla gött o skratta mä er :D<3
älskar errrrrr<3 :D



seriöst!
ÅNGEST!
jag är jätterädd för grisen :'(   :'(   :'(
GRISSKRÄCK :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA.



nä skojja :) de va roligt :D<3

2010-02-14 @ 08:52:46
URL: http://jackpetersson.blogg.se/
Postat av: Simon

hahaaha :D det va kuwl :D<33

2010-02-14 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0