stalkers ;)

när vi va i turkiet sist så hade vi fått nya grannar som bodde i lägenheten mittemot o ja snacka lite mä dom från balkongen o dom sa alltid godnatt o sweet dreams o sånt =D
gulligt jao :D
nu har dom hittat mig på facebook så snackar o så mä dom :)
dom gillar mina bilder o läser min blogg till o med :o :D
ganska kul ändå =D

han säger att han är kär i mig... huhu ..xD
han är 94a o har lagt till massa folk som han har hittat på min facebook, haha

vene hur gammal han är men han bor tydligen inte där utan han är den andras kusin o bor på samma gata som vi, så grannar oxå kan man säga ;D


Kommentarer
Postat av: OKAN AQ!

2011-11-21 @ 23:58:14
Postat av: OKAN AQ !

What the Fuck :D !'!!!!!!!!!!!

2011-11-21 @ 23:58:51
Postat av: Anonym

aldıkda silmedikmi lan ! :D :D

2011-11-21 @ 23:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0