Stadshotellet Skänninge



INTYG
Evelina har varit mycket effektiv i de arbetsuppgifter hon har tilldelats under hennes praotid här.
Hon har varit behjälplig i alla göromål som till kommer under restaurangen och mottagandet av gäster.
Hon är en mycket trevlig tjej och lätt att arbeta med, mycket hjälpsam.
Vi är glada att vi fått lära känna henne och även arbetat tillsammans med henne.

SAM DEGERFELDT



Awww, så fint =D
som tack bjöd dom ju på julbord, ska bli kul för jag har ju bara tagit hand om disken o förberätt saker o aldrig sett julbordet.

när jag va lite yngre har jag alltid varit blyg o varit ganska osocial..
men det är jag inte längre o det är jag jävligt glad över =D
nu kan ni va stolta mami o papi! =)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Mig bjöd de fasen i mig inte på Julbord ;P.



Du var duktig, mycket tror jag kan bero på att du inte hade någon kompis där som du kunde flumma runt med. :)

2010-12-04 @ 12:50:44
URL: http://dreamhawk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0