ny kategori

har en ny kategori =D
alanya <3
nu kan jag lätt hitta mina inlägg från turkiet och läsa när längtan blir för stor!
tror ingen fattar hur mkt alanya betyder för mig, det är min plats helt enkelt..
likadant som att stamp on the ground är min låt lixom, det bara e så! ;D


just nu håller jag på o försöker hitta en bild på standen i alanya som jag kanske ska förstora upp o sätta på väggen, eller aa jag önskar mig iaf det i julklapp =D
men vet inte vilken jag ska ta riktigt! =(
vill ju inte ha mig själv på väggen så den första blire inte =D
o den andra är tagen med mobil så skulle nog inte bli så bra =(
o jag vill inte ta en google bild för då är det inte taget från samma plats där o då äre inte samma sak...
får leta vidare, byyyye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0