Vickan gästbloggar!

Hejsan vickan här!
bloggar lite på eves blogg (y)
ska berätta om dagen, ;)
vi har vart busiga hela dan!
vi hade hålltimma på engelskan, så jävla gött!
OCH IVAR <3 MIG ;) elr kanske eve, elr kanske felicia?
eve har ridit på en norman också ;)
o så var vi busiga o gömde oss i killarnas omklädningsrum när dom skulle byta om ;)
fast dom upptäckte oss!
och imorron flyttar erik till norge :(
o så vill jag bara berätta hur himla glad jag ä över att ha dig eve o felicia!
ni ä helt underbara, BÄST helt enkelt!
jag älskar er över hela mitt hjärta <3!
ni finns alltid!
och jag finns för er!
men iaf, nu ikväll vet jag inte vad som händer :)
träffa bästa iaf!
o jag bara älskar helg!
o dt har fan vart kul i skolan idag mä (y)
pga av mina älskade, aldrig tråkigt mä er<3
gick fort mä, skönt!
men nu ä dt iaf helg o dt älskas!
får se vad som händer imorron, men hoppas på dt bästa :)
hihhihiihihihi!
men nu ska jag väl ta o dra mig,
pusssssspåeralla (k)
elr jag kan skriva lite till,har ändå inget annat för mig, elr jo
måste göra klart teknikarnetet, men jag har faktiskt varit duktig,
nästan klar, bara 100 ord kvar.
VICKAN Ä DUKTIG!
men nu räcker dt, nu drar jag :)
love you all (L)

Kommentarer
Postat av: felicia

bulle vad glad jag är att jag har er <333333333

2009-11-27 @ 15:53:18
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0