spring för vodkan ewe!

idag har det varit en helt okej dag i skolan faktiskt :)
gympan var riktigt hård men det va kul! :)
vi körde evighetsstaffet tror jag att det heter, o det var verkligen en evighetsstaffet ! :o
vi sprang i ca 30 minuter tror jag! :o
tjejerna mot killarna,
det var riktigt kul att ser hur ALLA tjejerna kämpade! :D
det var hur jobbigt som helst men det va kul iaf :D
usch vad trötta alla var efter, mina ben va som spagetti :D
känns som det är en bra stämning bland alla tjejer i klassen och det är skönt som fan :)!
jag gillar min klass :)

bästa komentaren var av felicia: SPRING FÖR VODKAN EWE!  o fyy vad ja sprang haha ;),

en bild på min asssscoola tröja :D

den är snygg ! :D


Kommentarer
Postat av: felicia

måste ju trycka på rätt knappar för att det ska funka & du sprang som en galen ko :D!

2009-11-18 @ 23:04:31
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0