sjukt trött.

Jag orkar nästan inte ta mig upp ur sängen längre på morgonen.
Min säng är så varm och skön och man är så trött att man bara somnar om hela tiden.
Tillslut kollar man på klockan, får lite halvpanik och springer upp och fixar sig.
Idag har vi so-prov och jag pluggade runt 10 minuter kanske, så jag blir inte förvånad om det inte går bra..
Men just nu känner jag att det är så himla mycket man ska hinna med!
Prov, läxor, glosor, arbeten, kompisar, gårn, datorn osv..
När man inte hinner är det självklart prov och läxor man väljer bort.
Det gör nästan alla?

Igår fick vi hem våra omdömmen.
Mycket sämre än förra året.. men jag är nöjd iallafall, inget IG i sikte änsålänge :)

nu blir det skolan..  

pusshej (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0