jag saknar turkiet :(

har precis suttit och kollat på filmen från turkiet som vi filmade med videokamera.
jag saknar det så grymt jävla mkt :(..
det är som ett andra hem för mig, helt seriöst..
att åka hem i oktober o veta att det är 7 hela månader kvar tills man kommer tillbaka är inte roligt (n) :(
 men i maj, då jävlar! ;)
då äre Ellen som hänkar turkiet om allt går enligt planerna :D (y)
visserligen bara en vecka men vi kommer ha så grymt kul :D (y)
o i oktober blire kanske jennie, amanda mf igen, :D ? det är också nice :D (y)

allt är så skönt i turkiet, man glömmer alla bekymmer hemma i sverige o bara kopplar av!
riktigt nice äre :)
underbart att bara vara där, känna värme, koppla av <3
o faktiskt så äre skönt att umgås med familjen som jag inte gör så ofta hemma i sverige.. :/
att ligga på en madrass i havet eller på en solstol o steka mä musik i öronen, det är fan livet :)
finns jävligt mkt musik från turkiet som väcker många minnen o känslor där ifrån (L)


jag saknar mitt turkiet som fan :(<3

underbara cleopatra standen (L)


Kommentarer
Postat av: Simon

när du var där längta du hem och när du är här vill du dit O:

2009-11-20 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0