jag blir sur.

Jag blir så sur på mina föräldrar!

Jag får inte sova över hos någon, trots att det faktiskt var 3 månader sen jag busade lite :$,
Jag får inte åka till mjölby, bara för att ja åkte dit utan o fråga en gång!
Jag måste va hemma senast klockan 12 varje helg, och om jag kommer hem kvart över 12 måste ja va hemma kvart i 12 nästa gång :s
Jag tycker att dom är sjukt stränga mot mig, orättvisa.
Det är inte så jävla kul o gå hem klockan 12 varje helg när alla andra får va ute hur jävla länge dom vill utan att deras föräldrar bryr sig? :o
Dom behandlar mej som om jag var liten, visst jag är inte vuxen men dom borde ge mej lite mer frihet?!
Dom har ju själva vart 14 år?
Dom borde fatta att det är skitjobbigt att dom håller mej så hårt?
Jag är 14 år och dom borde låta mej ha lite kul! För det är det jag vill, ha kul medans jag kan!

åhh jag blir så sur!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,

du skulle bara veta hur stränga mina föräldrar är!

inget mot dina ..

2009-11-05 @ 19:58:08
URL: http://joohanssoonemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0