en bra måndag.

idag har det varit en ovanligt bra måndag.
skolan rullade på ganska fort stannade på läxläsning duktig som man är :)
sen efter läxläsningen blev det hem till feliciagumman mä frida :D
det va kul :D vi kolla på twilight o tagga för i morrn !!!! :D
sen spelade frida o jag inte en film ;D den är grymt bra :D lägger upp den i morrn eller nått :D (y)
garva så in i helvete :D

just nu, idag känns mitt liv nästan helt perkekt, jag älskar såna här dagar när allting bara är bra o man bara är glad. det är då man älskar sitt liv. sams med alla o jaa allt är perfekt helt enkelt :)
men så finns det ju såklart idioter som förstör ens goda humör och som man blir pissed of på.
men det får jag väl leva med. 

så jävla grymt pepp för i morrn ! :D det kommer äga så jävla hårt :D



käka popcorn som fan? ooooooooja :D:D:D

Kommentarer
Postat av: fridaaaaaa :D :*

FIIIIIIIILM! :D <3

2009-11-23 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0