bästa kvällen :D!

bästa kvällen,
bästa kvällen på riktigt riktigt länge!! :D
åkte till lkpg med felicia, frida, ebba o sara o kolla på new moon! :D
det var den absolut bästa filmen jag någonsin sett! .:o shiet så jävla grymm!! :D
ja o felicia satt o höll hand :D
jag grät när jag såg den, vart liiite svart kanske hahah :D (y)
åhh så underbar film! jag bara älskar den!!!! :o :D<3333
när vi kom ut ur bion så ser jag ellen, tinna o kim komma gåendes där o ja bah, OMG ellen! :o o vart värsta glad o sprang fram o krama henne :D, hon gjorde så ja ramla den busen xD fyfan vad jag saknar henne :(<3
sen gick vi te donken o köpte glass :D, sen skulle vi åka med en buss till resecentrum, men vi fick inte åka för vi hade glass, men ja skulle fan inte slänga min glass! :o slutade med att vi fick åka med turken iaf :D
sen när han stanna så ramla jag där också :D xD
åh, så inihelvete kul har jag hade!! :'D så jävla mkt ja har garvat :D älskar er tjejer :)<3333
när vi kom te skänninge hade ja popcorn i naveln :D (y)
hemma i skge blev det att dra te wiclas med felicia sara webbis o sune o glo på film :D (y)
kolla på nån jävla skräckfilm som hette stay alive :) o sen american pie betehouse :D sen torkel i knipa :D
niclas låg o sov i sin säng o snarka efter första filmen haha :D
vid kvart över 3 ringde mamma o va lite orolig att ja inte va hemma så det blev att dra hem då :P

vakna vid 1 idag av att pappa väckte mig xD

igår var verkligen en sjukt lyckad kväll! fyfan så jävla grym kväll :D allt har verkligen vart helt perfekt! :D<3


nåra bilder:   :D


popcorn är ett måste! :D (y)



grr ;) popcorn i naveln ;)


som sagt.. PERFEKT KVÄLL! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0