i miss u.

jag tänker på allt som har hänt, på alla fel som jag gjorde.

om jag bara kunde gå tillbaka i tiden och göra allting bra..

fan, varför skulle jag bry mig om vad alla andra tyckte?

varför skulle jag va så feg?

jag lät min rädsla hindra mina känslor, jag ska aldrig låta den göra det igen.

det är länge sen nu, men ändå är det bara dej jag tänker på.

jag har försökt att glömma bort allt som har hänt, men det går inte.

jag vet att jag inte betydde eller betyder någonting för dej.

jag insåg inte förrän efter hur mycket jag faktiskt gillar dej..

och fortfarande när jag ser dig blir jag nervös, mitt hjärta dunkar snabbare..

snälla, snälla.. jag önskar verkligen att jag kunde gå tillbaka i tiden..

jag saknar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0