älskling<3

idag var det skolan o det rullade väl på, men seeeeeegt som alltid, men det är bara att bita ihop.
men för en gångs skulle fick inte ja o vickan skäll av dalle, helt jävla amazing! :o
efter skolan var det utvecklingssamtal o det gick väl bra :)
sen vare faktiskt så att jag o felicia tog oss till gymmet! :D
gick på löpbandet fast det gick knappt med min jävla träningsvärk, xD
haha jag sprang typ ingenting hade så jävla ont i bena det gick bara inte!  :o
ska aldrig mer springa utan o stetcha!
det är alltid så segt att gå till gymmet men det känns bra att gå därifrån :)
man känner sig nyttig o trött o glad, en konstig känsla :p
snart blir det att kolla på grey's anatomi med mammsi som vi har gjort nästan varje onsdag sen det började! ;)
o det har hållt på några år kan jag lova :o!
ta med tyska boken o plugga lite.. -.-







felicia nywelius, du är min bästa vän och jag älskar dig!
jag kan verkligen vara mig själv med dig.
det är alltid kul att vara med dig.
du skulle aldrig bara skita i mig eller svika mig.
du är en sann vän som jag sätter högt värde på.
jag är så glad att vi har kommit varandra närmare och börjat umgås.
du är verkligen underbar på alla sätt o vis.
JAG ÄLSKAR DIG!<3

Kommentarer
Postat av: felicia

okej nu gråter jag

DU ÄR BÄST!

JAG ÄLSKAR DIG <3!

2009-11-18 @ 21:58:53
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0