victoriajohansson ilu!<3

såhär lät det för 7 månader sedan..




Jag tänker på min bästa vän när jag hör den här låten,
det är våran låt!<3
hon får mig att se ljuset när det är mörkt,
hon får mig vilja leva,
hon får mig att andas,
hon är mitt syre
hon är min bästa vän
hon finns alltid för mig
hon kan man alltid lita på
hon är mitt allt
hon är min bästa vän
hon är den bästa
hon heter Victoria Johansson<3






jag har aldrig varit bra på att beskriva mina känslor i text,
men för att jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig så ska jag försöka.

det har alltid varit du o jag till&från,
men vi har aldrig lämnat varandra,
vi har alltid hittat tillbaka till varandra.
det är menat att det ska va du och jag.
jag mår bäst när det är du o jag,
när det inte är vi känns det som en pusselbit av mitt hjärta fattas,
du är den sista pusselbiten jag behöver i mitt liv,
med dig vid min sida känner jag mig hel.
med dig vid min sida klarar jag allt.
du gör mig modigare, du gör mig lyckligare, du gör mig till en bättre person.
du får mig att må så himla bra,
du får mig se ljuset när det är mörkt,
du stöttar mig alltid.
om jag inte skulle ha dig skulle jag känna mig helt tom.
jag skulle aldrig struna i dig om du hade problem, jag skulle aldrig skratta åt dig, för du är min bästa vän<3
du finns alltid för mig o bryr dig och det betyder så himla mycket<3
du är underbar,
nu lät det där säkert som en jävla kärleksdikt men jag vill bara att du ska veta att du betyder så himla mycket,
jag älskar dig victoria johansson!<3
när livet sviker är det bra att vara två<3











älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0