tiden går fort.

ja, tiden går fort. väldigtväldigt fort.
nu är det december o det betyder att det bara är en månad kvar till 2010.
det kändes som att det var nyårsafton igår och jag, sara vickan o jennifer var uppe på väder o sköt raketer.
jag både avslutade 2008 o började 2009 med dom som då var mina bästa vänner.
tider förändras, människor förändras och jag förändras.
jag har förändrats väldigt mycket under det här året.
förut var jag hon med dåligt självförtroende, jag tog åt mig allting dåligt som alla sa om mig, jag var aldrig riktigt lycklig jag trodde att allt var bra men jag visste inte hur äkta lycka kändes, det vet jag nu.
nu är jag hon som är lycklig på riktigt, för nu vet jag hur äkta lycka känns.
jag har bättre självförtroende nu, det känns så himla skönt att inte ta åt sig all skit.
vissa perioder i livet är allt bara så himla perfekt, jag är i en sån period nu.
jag det älskar verkligen. jag vet att livet måste ha med och mot-gångar, att det måste va tufft i bland för att man ska uppskatta dom bra stunderna i livet. men allting är så jävla mycket bättre när man är inne i en lycklig period.
jag har världens bästa vänner, jag lever livet, jag skrattar o har kul.
jag har verkligen förändras enormt mycket och det känns bra.

vi är inne på vårat tredje år på trojan nu, det känns som det inte var länge sen alls vi började i sexan ju..
i sexan var jag alltid utanför o blev behanlad som luft ibland,
i sjuan var det väldigt mycket bråk med tjejerna och jag mådde så himla dåligt av det, jag grät varje kväll av att vi bråkade,det var verkligen hemskt. det var även i sjuan jag skärde mig, jag ångrar det mycket idag, men jag kommer ihåg hur jag mådde o det kändes som om allt var mitt fel och att jag skulle straffa mig själv.. så jag skärde mig.. jag fattar inte att jag kunde ta så mycket skit, då var mitt självförtroende på botten och varje gång det kändes som jag hade bättre självförtroende så tycktes det ner till botten igen.. det höll på så hela tiden. det finns en låt som jag lyssnade på, esanna- vill leva mitt liv, jag kände mig exakt så.. när jag lyssnar på den idag kommer alla känslorna jag kände upp igen.. usch, det är en tid i mitt liv som jag helst vill glömma.
det var så jävla hemskt o jag mådde verkligen skit.
så på det sättet känns det bra att tider o människor förändras, annars hade kanske allting fortsatt så.

det finns så många minnen som man saknar som bara försvinner längre o längre bort
man skapar ju nya bra och roliga minnen men klart man saknar dom gamla..
jag saknar alla minnena med frida, vi gjorde allt tillsammans o vi var verkligen bästa vänner från blöjan. ända från dagis till vi började 6an var vi bästa vänner. i 6an ställdes jag inför ett val. välja mellan min bästa vän och alla mina andra vänner.
kanske valde jag ,kanske valde jag rätt, det bror på hur man ser det..
även om vi är vänner idag kommer det aldrig att bli detsamma mellan oss..
alla våra minnen, alla våra hemlisar, dom är oslagbara. jag glömmer dom aldrig, jag glömmer dig aldrig.
jag saknar alla minnen med ellen, hon var också min bästa vän, vi hade jämt kul ihop, ända sen hon flyttade till bestorp har vi tappat kontakten mer och mer.. jag saknar dig nått otroligt.
 
ja, tiden går fort och förändras o det kan både va bra o dåligt..


det var inte meningen att inlägget skulle bli såhär långt, men det var skönt att bara skriva o tänka tillbaka.

jag har hittat en ny jättebra låt. så jävla grym är den!
 Suspended- Matt Nathson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0