min största första kärlek

i morgon lämnar vi 2009 bakom oss..
det har varit ett speciellt år för mig..
jag blev kär, för första gången i mitt liv.
riktigt jävla kär.
har aldrig känt så förut.
jag blev nervös i din närhet, hjärtat slog snabbare o långsammare på samma gång, jag fick ont i magen.
det var en väldigt konstig känsla.
så jävla kär så det va inte sant..
trodde inte att man kunde känna så..
så jävla mycket jag har deppat för dig..
i flera jävla veckor satt jag hemma o deppade :(
hur fan kunde jag låta dig gå.?
det har jag tänkt på hur mycket som helst..
suttit o tänk på varje ord som du har sagt till mig, varje ord jag har sagt till dig..
tänkt på alla stunder med dig.
tänkt igenom misstagen jag gjorde och jag ska aldrig göra om dom igen..
ett ögonblick jag inte glömmer är när du såg in i mina ögon och allting var perfekt.. du sa " jag gillar dig hur mycket som helst evelina, jag hoppas att du vet det"
jag gjorde ett stort misstag, jag lät dig gå för jag var rädd för vad alla andra skulle tycka..
det misstaget ska jag aldrig mer göra om..
även om jag äntligen har kommit över dig nu så...
jag kommer verkligen aldrig glömma dig..
min största första kärlek.. <3


with me, best of me, i miss you, everthing i do (i do it for you), du är allt, one in a milion, min största första kärlek, with you, goodbye, suppose, fix you, what hurt the most, say goodbye, turn back time, love hurts,

jag kommer alltid tänka på dig när jag hör dom låtarna...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0