klaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

fyyyyyyfan va niiice!
äntligen klar med hemkunskapsarbetet: "min första lägenhet" :D
fan va gött o inte ha nån mer läxa eller arbete eller prov o oroa sig för innan jul :D
ett prov i engelskan men annars äre lungt :D

det är mkt roligare att planera mitt rum i källaren ist  thihihi :D:D
nu har pappa o jag gjort en skiss på hur mitt rum kommer se ut :D
nu ska jag bestämma vilket rum som blir mys/vardags rum o vilket som blir sovrum.. :p
svårt o bestämma mig.. så tar hjälp av mina bästa vänner någon dag :D
så jäääävla pepp på mitt nya rum :D :D :D!!!!!

o bara för att jag älskar min pappa så mkt
 ( ibland kanske ska tilläggas XD ) så lägger jag in en bild på oss thihih :D


man ska bjuda på sig själv eller hur var det :D?



o juste glömde säga,
i skolan sjöng vi på tyskan för alla andra språk o i lärarrummet o gårn o så :D
det va kul o Jonna o ja ägde sönder totalt :D (h)
 sjöng som jävla stöllar förfan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0