kan man bara släppa det här?

"vickan o felicia o sara ni skulle bara veta hur mkt ni betyder för mej, jag älskar verkligen er med hela mitt hjärta<3"

"o så vill jag bara berätta hur himla glad jag ä över att ha er
ni ä helt underbara, BÄST helt enkelt!
jag älskar er över hela mitt hjärta <3!
ni finns alltid!
och jag finns för er! "

"felicia o vickan o sara, ja är så jävla glad att ni finns, seriöst ni måste va dom bästa o underbaraste personerna i världen, går inte förklara men fan vad jag älskar er<3333333333333333333"


"det är vi mot världen nu
 vi som hör ihop
 vi som är bäst
 jag mår så jävla bra med er
 jag är lycklig som jag aldrig vart förut
 jag älskar er något grymt mkt som inte kan skrivas här
 ni är dom bästa vännerna man kan ha
 underbara, perfekta helt enkelt
 jag älskar er felicia, sara  o vickan<3"




"jag vill bara säga att jag älskar mina bästa vänner! ewelina sara & felicia <3
dom ä helt jävla underbara, vad skulle jag göra utan er ;o?
så jävla glad att ha er!
ewe vet inte att jag skriver dt här men, hon märker dt väl sen ;)
men glöm aldrig att ni betyder mäst för mig, ewelina sara & felicia <3 
/ vickan "


"ewelina,vickan,felicia o sara förevigt (L) - , jag älskar er, går inte förklara med ord hur mkt ni betyder för mig<3"

"felicia, vickan o sara!
ni gör mig så lycklig,
fatta att jag tjuter när jag tänker på oss ?
o det är av lycka o inget annat! :')
jag finner inga ord för att beskriva er, men bäst verkar va ett ganska bra ord :D
ett liv utan er finns inte ens på kartan!
ni är verkligen mina bästa vänner o kommer alltid att va!
ni är allt jag någonsin önskat!
vi mot världen, nu och föralltid (L)
det spelar ingen roll hur många gånger jag skriver det i bloggen,
jag kommer ändå aldrig kunna förklara för er hur mkt jag älskar er.
JAG ÄLSKAR ER!"

"o så måste jag säga att jag älskar mina tjejor, ni ä bäst!"

"att min bästa vän är..  ewe, sara o felicia<3"


"jag älskar dom mer än allting annat"


?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0