jag är fan galen :D

jag kom på mig själv med att va tjurig o lessen för INGENTING!

allt har vart så jävla perfekt ett tag nu så ja orka inte va glad :p
är det inte underbart att man måste bli tjurig för ingenting för att man inte orkar va lycklig hela jävla tiden xD?
haha helt jävla sinnes sjukt hur bra man kan må! :D
ich bin lyckligast i världen! :D :D



felicia, vickan o sara!
ni gör mig så lycklig,
fatta att jag tjuter när jag tänker på oss ?
o det är av lycka o inget annat! :')
jag finner inga ord för att beskriva er, men bäst verkar va ett ganska bra ord :D
ett liv utan er finns inte ens på kartan!
ni är verkligen mina bästa vänner o kommer alltid att va!
ni är allt jag någonsin önskat!
vi mot världen, nu och föralltid (L)
det spelar ingen roll hur många gånger jag skriver det i bloggen,
jag kommer ändå aldrig kunna förklara för er hur mkt jag älskar er.
JAG ÄLSKAR ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0