försöker verkligen..

jag säger att jag har glömt dig nu,
jag tror att jag har glömt dig nu,
jag önskar att jag har glömt dig nu,
men sanningen är den att jag ljuger för mig själv och för alla andra,
för jag har nog inte glömt dig trotsallt..,
fortfarande efter alla dessa månader av sorg och tårar,
du fick mig känna som ingen annan någonsin fått mig känna förut,
jag var kär,på riktigt, för första gången i mitt liv.
när jag sitter och lyssnar på vissa låtar är det dig jag tänker på,
jag kan bara inte glömma dig helt,
det är svårt att glömma den första man varit kär i,
jag försöker verkligen,
men när det känns som att jag har glömt dig kommer du upp i mina tankar igen,
det är svårt,
för alla låtar ger så många minnen,
jag tänker inte på dig lika ofta längre..
men jag glömmer dig aldrig.


min första kärlek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0