ewelina wants!

ewelina wants:

jag vill ha jävligt mkt just nu!

helg! - man lever för helgen ju! :D


looooov! - ge mig lov nuuuu!


Julafton!
- julklappar! :D


nyårsafton!
- längtar som fan te nyårsafton! kommer äga iår :D

kärlek! - jag saknar kärleken :(

nytt rum! - källaren here i come! :D

ny säng! hatar min lilla säng :(

ny mobil! min ä ful :(

pengar! i wanna be rich! :D

långt hår! hata kort hår -.-

sommar! fyfan vad man saknar sommaren!

sova hos någon! fyfan, inte långt kvar på 2009 nu! :D

shoppa! på onsdag blire shoppa i lkpg, juuulklappar :D(y)

2010! 2010 kommer bli så jääävla bäst för det ska spenderas med dom bästa! o jag ska va gaaaalen ! :D

ewelina,vickan,felicia o sara förevigt (L) - , jag älskar er, går inte förklara med ord hur mkt ni betyder för mig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0