MEN ASSÅ ÅÅÅÅH

Bussen stannade inte på min hållplats, inte heller på nästa.... På nästa efter det stannar idioten. Inte nog med det, han klämmer mig nästan i dörren oxå. Kul. Så får gå hem med världens träningsvärk i benen.
Och så hade jag planerat att titta på Brynäs-Aik men nä. JUST DEN KANALEN VI INTE HAR. Har 3 sport kanaler och det är tre matcher ikväll.... dom andra två matcherna visar där och på den tredje visas det repriser.., MEN VA KUL DÅ. vem vill se repriser? Hoppas verkligen att jag hittar nån stream men det tvivlar jag på. och betala 159 spänn gör jag inte heller ( svindyrt???)
 Hittade en stream och brynäs förlorade stort mot aik. inte okej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0