FÖLJ MIG PÅ TWITTER: EWELINANN

Det ville sig inte för Brynäs idag heller. 2-0 förlust mot Färjestad. Har varit många förluster nu ett tag... Trodde dock att oturen skulle vända idag. De första två perioderna var vi på G, hade många målchanser och var absolut det bästa laget på isen. I tredje blev det lite sämre spel och Färjestad slog in tre mål.
Mitt humör blir ganska påverkat av brynäsmatcher så är lite sur just nu, skulle behövt en vinst att glädja mig åt efter den här ganska så deppiga och allmänt jobbiga veckan!
Hoppas på en vinst på lördag så jag får fortsätta va glad efter shoppingen med tjejerna imorrn, blir nog en bra start på lovet!
Kan ju bara säga grattis till färjestadaren jonte!
Är lite gladare efter att ha skrivit inlägget faktiskt, bra att ha en blogg att avreagera sig på ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0