iceage 4

Mysdag med min frida igår♥
Vi kollade på iceage 4 på bio, gud vad bra den var! Bästa iceage hittills, rekomenderas! =D
Vi köpte ett iceagemeal med dricka, popcorn och en kortlek. Det var ju bara så att i trappen upp till biografen trillar jag och ALLA popcorn och ALL dricka flyger ut! Det var ju lite pinsamt men gick tillbaka till kassan och frågade om dom var så snälla så att jag skulle kunna få nytt och det fick jag! =)
Fick även med mig en tröja hem från HM.
Kopierar vad jag skrev på facebook: 
HAHAHA, jag dör. Frida är dum ihuvet. Tappar en obetydlig knappnål på station så kommer 2 vakter och frågar vad vi letar efter och börjar hjälpa till att leta, efter en jävla knappnål!!! xd
 
Så sjukt rolig dag, skratta som fan och kommer skratta åt den där nålen mångamånga gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0