Tråkig lista men kan inte sova, sorry

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? nej, vill hitta den rätta :)
2. Har du någonsin förlorat en nära vän? ja, jag tror att jag nydligen gjorde det
3. När var sista gången du verkligen skrattat? antar att det var med felicia, jävla miffo, love u!
4. Något är fel, den första personen du vända dig till? mormor
5. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? det vet jag inte, förstår inte riktigt..?
6. När var sista gången du grät mycket? så pass länge sedan att jag inte minns, tur de
7. Är det någon du vill göra allt? det finns ett par stycken ja, familjen och ett par riktiga vänner
8. Hur många kan du berätta allt för? allt&allt vet jag inte men, famlijen, mormor, felicia, ellen, jack, figge framför allt, sen finns det fler 
9. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja det har jag :)
10. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? felicia, ja självklart
12. Beskriv dig själv med ett ord? galen
13. Har du något som hör till ditt ex? hmm, aa hahahah :D eller nej den är min nu.
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? haha, för många gånger på fyllan 
15. Fullständigt namn? Evelna Carin Larsson
16. Favoritlåt? stamp on the ground, he lives in you, dom håller i ;)
17. Favoritfärg? rosa
18. Bästa vänner? Felicia, Frida, Ellen
19. Person jag saknar? Alldeles för många... Simon, Ellen, Björk, Simon blandannat..
20. Första kyssen? do no, björk kanske :D?
21. Sista kyss? hm...?
22. Första kram? ehh, no idea, mamma?
23. Senast kram? Frida
24. Senaste meddelande från? Felicia
25. Senaste person som jag någonsin sett? Pappa
26. Mitt missbruk? Stalka Calle Järnkrok...
27. Favorit butiker? dont know
28. Vem jag berätta allt för? skrev de innan
29. Favorit djur? är töntig o skriver delfin, vill simma med dom!
30. Lång? 166 cm
31. Vem har mitt hjärta? min kropp HAHA
32. Favorit film? gillar många filmer, twilight filmerna kanske?
33. En hemlighet? ingen hemlighet längre om jag skriver den :)?
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10
35. De flesta minnen med? Familjen, frida, sara
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Felicia♥, jack,
37. Vem förväntar jag mig att känna för alltid?
Ellen faktiskt. Tror vi kommer hålla ihop även fast vi inte hörs ofta alls längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0