gävle 30 december 2011

Sitter här och tänker på hur lyckad den här resan var, hur kul vi hade, vilka minnen vi har fått och hur glad jag är att jag lärde känna Felicia. På riktigt.
Innan gymnasiet var vi inte direkt vänner, men vi blev vänner ganska snabbt.
Nu under lovet har jag verkligen känt att vi är samma skrot och korn, att hon är min soulmate, ja min bästa vän helt enkelt.
Jag trivs verkligen i hennes sällskap och är mig själv på en helt annan nivå.
Ibland kommer vi inte överrens pågrund av att hon vill ha rätt och jag är tjurig och säkert något annat som jag inte vet om själv.
Man kan inte alltid komma överrens men för det mesta gör vi faktiskt det, väldigt bra till och med.
Vet att vi kommer vara vänner länge trots bråk som vi kommer att ha, för det har alla.
Att vi är vänner känns så rätt och det känns som det har varit vi hela livet.
Glad att vi fann varandra Felicia Nywelius!

Kommentarer
Postat av: felicia

älskar dig bästavän!! <3

2012-01-16 @ 11:42:31
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0