vårt hockeylag, från gävlestad, som vi lever för varenda natt&dag

Nollningen blev inställd så kunde åka på premiären av Elitserien, LHC- Brynäs.
Älskar hockey, älskar Brynäs, älskar klacken!
Rolig match o kolla på men fan va nervöst på staffarna... som lhc tog hem.
Efter matchen knuffades alla o skulle slåss med lchklacken så Jonte blev bortburen av polisen xD
Påväg till bilen så sprang Calle Järnkrok förbi, åååh, dog!
I klacken hände en jävligt sjuk sak! :o
Kopierar från facebook:
En okänd man bakom mig i klacken: hoppa annars läser jag inte din blogg mer!
Jag: VA???
Han: ja jag har läst din blogg sen du la ut den på brynäs facebook-sida. Hur går det med nollningen förresten :)?
Helvete vad förvånad jag blev :o!
Men glad såklart! =)

calle ♥
Snygga killar i klacken finns ju oxå ja ;)
Hoppas man träffar nån 1 oktober när vi drar till GÄVLEEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0