memories jao

Tänkte berätta ett minne från i somras som jag inte har berättat ;)
Det va den nästa sista kvällen i Turkiet med Sara på beach-partyt!
Vi umgicks ju med tyskarna Marko o Gordon :D
Det va en danstävling o jag o Gordonblev uppdragna fast man va tvungen o va över 18..
Så stod där i mitten av en ring mä asmånga folk runt o skulle tydligen dansa!
Panik på den!
Men dansade o när musiken stannade så skulle ja krypa under Gordons ben o sen hoppa upp på hans rygg, o paret som va sist åkte ut.
Ja o Gordon kom fan 3:a, awsome as hell! Fast vi skulle vunnit men man skulle va 18 för o vinna..
Höll på o dö när ja fick slänga mig i sanden hela tiden, asvarmt kan jag lova!
Hade sand överallt ja lovar! i ögonen, trosorna, öronen i bh:n o allt xD
Mitt linne va blött av svett, INTE NICE!
Men fan va kul det va! Riktigt minne!
saknar veckan i Turkiet varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0