fortfarande nolla

Istället för lektioner så hade vi olika stationer man skulle göra, kulkul :)
Typ som fångarna på fortet haha xD
Stanna kvar efter skolan för det va nollning på kvällen, "utskämmnings kväll"!
Min va inte pinsam, skulle imitera nån i klassen, gjorde en kullerbytta så börja alla asgarva xD så jävla glad att jag inte fick nått värre för alla andra fick typ, sug av en banan, dansa sexigt, sjung en kärlekslåt till den snyggaste i rummet, jucka mot nåns ben, kör doggy o aa ni fattar :)
Skulle sovit där men Felicia ville hem o mitt humör va inte på topp o hade ont i magen som satan så åkte hem..
typ såhär har jag känt stundtals idag, love humörsvängningar ibland ♥
Men brukar oftast vara glad o inte såhär sur o ASCOOL som på bilden ;)
jävla tönt jag är =DDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0