byebye omberg

Kan lova att det är megaskönt att vara hemma igen!
Har haft det bra på omberg, mysigt skitgt, roligt o chill =)
Lektionerna första dagen sög och vandra är inte min grej heller men annars hare vart bra =D
Idag firades jag ner för ett berg, fettkul vare! Det va nog det bästa på hela resan :D
regnat har det ju gjort, ja
Ellen key, asmysigt där :)
slott o kloster osv sööög o kolla på!
chillen i rummet barre
Felicia o jag smet från lektionen o la oss i myshörnan, lärarn märkte inget, gött :D
Springa ut i skogen för o få täckning xD
kanske är en liten frilutfsmänniska ändå.. (a)?
första dagen så sög det o gå i skogen o kände att det verkligen inte va min grej!
men idag va det bättre, utsikten va så jävla fin o det va kul o fira sig ner!
puss på min lilla felli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0