feting bröstkorg?

Drog till gymmet fast ja inte orka... Körde styrketräning idag annars kör jag mest kondition.
Åh va jobbigt det var! lär ju kännas imorrn, kändes redan i duschen när ja tog shampo i huvet att det gjorde ont o lyfta armarna haha, körde verkligen tills det inte gick mer! Känner mig så oroligt stolt nu!!! :D
Satt o kolla på pingis lite efter o när vi gick där i från så sjöng jag o sa att jag var skitglad.
Så säger Jonte o Herman bah, bara för du fick träffa kim va ;)?
Hela förra hösten/vintern så tjata dom om kim varje gång o skämde jämt ut mig inför honom hahah..
Hoppas det inte blir så igen ;)
i was born TUFF eller nått...
gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0