till dig bästis!


fredrik nyman..
jag är så otroligt tacksam över att få ha dig som min vän, som min bästis.
när alla andra sviker är det du som står kvar.
du har alltid stått vid min sida i alla lägen!
du finns alltid där när jag behöver snacka.
du får mig alltid att må bättre även om du inte vet vad ska ska säga.
att bara veta att du finns där gör allting så mycket bättre!
jag finns här för dig som du finns här för mig och det vet du!
du ska bara veta hur mycket du betyder för mig.. ♥
så tack figge, tack för att du är så underbar..
vet inte vad jag skulle göra utan dig!
jag vill aldrig förlora dig från min sida..
jag älskar dig så himla mycket bästis! ♥

Kommentarer
Postat av: isak

hej fredrik nyman

2013-06-30 @ 16:09:23
URL: http://ska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0