love

snodde den här listan från felicia för jag har heller inget liv idag :)


Har du nånsin varit kär?
–  haha! yess

Tror du på kärlek? – ahdå :)
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? –  jag vet inte riktigt..
Har du fått ditt hjärta krossat? - lite kanske :)
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – vene :/
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – naaj men i en av mina bästa vänner
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? – ne :)
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? –  mhm :/

Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – ah fyfan, mert tekin!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? –  såklart :)

min bild, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0