"dom här blir alltid så bruna!" så kom det 2 negrar xD


jag o kineser (H)


johanna var överdrivet bäst i tävlingen och när dom skulle säga vilka 2 som gick vidare stod jag o hoppa för jag va så nervös... jävla skit jury som inte tog med henne...
efter det va slut åkte jag och sara till ikano för sko-jakt.
det gick åt helveteeeee! va så jävla sur för hitta inga skor... hittade tillslut men då vare 30 min kvar till att handla annat så stressa och fick bara med mig skorna, shorts o ett linne hem :/
massa roligt som alltid i lkpg med sara, fast ja va tjuri xD
blev kvar i mjölby ett tag efter lkpg och umgicks med figge =D
i skge blev det ut med folk o elda på väder :)
alltid mys o kul :)


Kommentarer
Postat av: Mert tekin

with ewe & sara sweet girls and beautiful :) :) I want to be in Sweden :)

2011-05-22 @ 01:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0