diss och hiss

tänkte bara lägga in en dagens diss och hiss även fast jag inte har gjort det förut :)
1. Första dissen går till mens-personer som låter sitt humör gå ut över andra.
så sjukt irriterade (y)
jag är inte heller alltid så glad te x när jag skrev igår men jag aggrar ju iaf inte på andra personer.
så feting diss till det




2. Folk som snackar skit och inte kan säga vad dom tycker istället :)


1. En stor hiss till mina underbara kompisar!
Speciellt Sara och Kenny!


2. Sen får loka en hiss för att det är så underbart gott!


Kommentarer
Postat av: m3lind4

SVAR: Han tackar :D

2011-05-07 @ 18:08:58
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: felicia

hade en anledning.

2011-05-07 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0