bregott

hallihalå =D
Frida och jag hade dampgarv på engelskan idag, HAHAHA fifan xD
Hade genomgång med verbet forget, forgot, forgotten...
Då kom jag och tänka på breget bregott, bregotten hahahah =D
Sen skulle man översätta det så bah smör, smör, smör!
Haha det va sjukt roligt iallafall sen satt vi o skratta åt inget eller allt, vet inte vad det va =D
Sen hände det nån weird grej med min penna, råka tappa den så fånga Frida den på nått sjukt skumt sätt xD

Ah det var väl det roligaste idag xD
Eller kanske när jag och Sara skulle ta Kennys strumpa för att kolla på hans tår xD

I skolan har vi börjar prata mycket om avslutningen och sånt och det ska bli roligt =D
På onsdag har vi spexfoto med temat: stekare, nördar, sagoväsen.

Sara och jag kommer vara BÄST!!
Ska sova hos henne i morrn så ska vi fixa våra outfits =D


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

ae nu är jag fan trött, sitter helt lonley och asgarvar åt den här bilden som jag hitta när ja googla på bregott xD

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: haha aa du är ju en av dem som kan förstå! :)

2011-05-16 @ 21:31:28
URL: http://stettan.blogg.se/
Postat av: bengan

haha sjukt kul på engelskan :D

2011-05-18 @ 19:02:19
URL: http://busbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0