i did it!!!!!!!



jag i rosa ;)
JAG KLARADE DET!!
va nervös igår kväll och idag, men det var inte så jättefarligt faktiskt.
men när bandet innan oss spelade och när vi gick upp på scen slog hjärtat sjukt hårt och benen bara skakade!
kändes som att jag skakade i rösten i början men det gjorde jag säkert inte! :)
när vi väl började sjunga koncentrerade jag mig mest på texten så hade inte tid att vara nervös =D
sjunger ju inte världens bästa men det kändes sjukt bra efteråt att jag faktiskt hade klarat det, STOLT CHEEY! =D

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; Tack så jätte mycket (:

Det gick ju riktigt bra för er och klart du ska va STOLT!! :D

2011-03-29 @ 22:28:34
URL: http://johannaaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0