skeninge stadshotell! :D

gick ner till stadshotellet men det va inte öppet så jag ringde i stället :D
o min handledare verkade hur skön som helst, inte nån tråkig jävel utan hade lite humor heehe =D

jag: hej det är jag som är evelina o jag ska praoa hos er nästa vecka.. men jag ska typ till ullared på måndag o det har varit bestämt jätttelänge.. så jag undrar om det är okej om jag börjar på tisdagen istället..?

han bah: typ haha,jaja det är lungt, shoppa inte ihjäl dig nu bara =D
o så sa han lite mer roliga saker  :D
så frågade han vad jag ville göra  om jag ville prova på allt eller bara jobba i köket.
jag sa att jag ville prova på allt! =D
så himla glad att jag fick mitt förstahandsval, för jag vill jobba inom hotell o restaurang =D
tror att det här kommer bli 2 jätteroliga veckor =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0