real ewe

sluta 2 idag, nicenice =D
idag råka ja ta sönder en tallrik...
va mer har jag gjort för skoj?
jo juste, när jag va nere i källarn o skulle lämna saker i ett frysrum så böjde jag mig ner o då åkte dörren igen på min rumpa så ja höll på o ramla framlänges.. så gåre när man har stor rööööv =D
o så höll jag på o spy när jag fick bära en sak mä blod i... o sen kolla jag när stefan tog ut inävlorna på en kyckling eller vare va för djur... fyyyyy säger jag bara!!!
sen fick jag servera o så idag så det va ju kuuuuuuuwl tiiep :D
sen lärde jag stefan lite mjölby-ord eftersom han kommer från trollhättan ;D
bazza, gitta, hänka , att man ska hänga på hemmakväll om man är cool, osv ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0