morronpigg? OH NO

fyfan vad jag är trött, helt sjukt
ska fan dricka kaffe snart även fast det inte är så gott...
tänkte röja undan på mitt rum oxå för Inga kommer ju idag o ska städa
men vetifan om jag hinner för jag är sjuuuuukt seg idag!  =(

sen är jag lite sur oxå för det är fredag o jag vet inte vad som händer ikv...
först skulle dt ju va fest, men det blev inget för våran del
så vetifan hur jag gör, kanske drar hem till nina med henne o sara
eller så är ja med figge
eller så drar ja till gårn ( hur lågt har jag sjunkit? )
eller så sitter jag hemma o kollar på film själv o går o lägger mig 9 eller nått
låter ganska gött, för just nu är jag inte på humör för nått

önskar att jag va morronpigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0