gerti kan inte hoppa

va asstressigt på praon fick diska hela tiden o disken tog ju aldrig slut :o
sen ibland fick jag gå ut o lämna mat o ta betalt o så samtidigt som jag skötte disken, så jävla stressigt!
o så fassna det jävla färs där vattnet rinner ut så det va inte så mysigt o rensa det precis ... xD
men det va jävligt kul ibland, typ som när gerti skulle hoppa upp på en bänk men inte kunde hoppa xD
det va sjukt kul :D
viktor är elak!
han sa att jag skulle gå ut o lämna pengar till en gubbe och säga välkommen åter!
så sa han det med fjollig röst o sen råka ja säga mä fjollig röst till gubben o när jag kommer in igen står viktor dubbelvikt av skratt, haha fiiifan :D

ja har varit SVINduktig tycker gerti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0