dimoneh

äntligen hemma :D
skolan va som alltid, men på engelskan så skulle jag stå inför klassen o läsa min uppsats om lady gaga...
det gick dock inte så bra... skakade så mkt så jag inte såg vad det sto på pappret o jag darrade på rösten..
men jag kan verkligen inte stå o prata inför folk... blir så sjukt nervös så är glad att jag vågade iaf (y) :D
min lärare tyckte jag va bra o det lät lungt o bra.. asså what? skaka ju som fan i rösten haha :D
sen sluta jag lite tidigare o drog till tandläkarn o när jag kommer in i rummet där det är så ligger timone i stolen bredvid :D sjukt kul haha! :D
nu spänner tandställningen som fasen!
men det går nog över med lite träning, ska nämligen och gymma idag o sara hänkar, kuligt värre! =D

biff


Kommentarer
Postat av: victoria

haha i fredags xd

höll på o dö när du sa så!! XD

2010-11-15 @ 16:40:32
URL: http://viickanbus.blogg.se/
Postat av: simon

haha fan hur spänner du egentligen xD

2010-11-15 @ 22:26:22
URL: http://pphysik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0