wiiie :D

tjena bloggen :D
har städat idag så jag har inte orkat blogga :D
dammsugit, dammat o plockat undan saker i hela huset :D
duktigt, ja vet :D
måste ju ha det fint i morrn ;)
tog även ner en pinsam grej från min vägg som nog inte är så kul för mig om den är där i morrn ;)..
haha ;)
men, gött att det är fint här hemma nu iaf :D
asso, jag kommer fan dampa sönder i skolan i morrn!
kommer bara vilja hem o fixa mej o vänta :D:D
kommer bli så jääääävla kul asså :D
taggad till tusen kan ja lova ;) :D
tjohoooooo :D
bäst blir det :D

vet inte om jag har tid att blogga i morrn överhuvudtaget men ska försöka 1-3 inlägg iaf :D
men det är ju sånt som märks :D
nej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så jag säger hejdå för nu,
hejdå :D

här är spelningslistan   ---->   FEST @ EWE :D


hitta en nylåt av kicks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0