STAMP ON THE GROUND! :D



kan hålla med om att den är lite uttjatad nu :/
men dålig..?
NEJ :o
den är fan sjukt bra,
kommer inte bli dåligt på ett bra tag i mina öron kan ja lova ;)
bästa tagglåten nånsin enligt mig :D
fan vad man taggar!
ibörjan när dom börjar sjunga.. hur kan man inte le av lycka ?! :D
herrgud, man blir ju taggad av o tänka på låten fan :D
o vilka minnen den ger..
det är verkligen helt sjukt
hur många bra minnen som helst!
mjölby minnen! :D
speciellt helger ;)
o jag älskart!
jag älskart som bara fan! ;D
this is the best time of my life! :D
STAMP ON THE GROUND :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra låt :)

2010-03-10 @ 17:10:09
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0