greys anatomi<3



ÄLSKADE PROGRAM! (L)

snart, äntligen är det dags att sätta sig framför tv:n med mamma och invänta greys anatomi som vi har gjort fler gånger än vad jag kan räkna..
varje onsdag sålänge jag minns!
så många gånger jag gråtit..
fyfan vad jag älskar greys anatomi
det känns som jag känner alla som är med, haha :D
lite sjukt men så äre :D
har verkligen längtat tills det ska börja igen och nu är stunden kommen!
så nu har jag inte tid att sitta här o skriva,
klockan 9 börjar det så jag ska bara duscha sen ska jag njuta till fullo!
åhhhhh :D (L)
lycka! :D


Kommentarer
Postat av: Jensida

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-02-03 @ 13:25:37
URL: http://jensida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0