:)

kändes inte som det va min födelsedag igår :(
men jag hade det väldigt roligt :)
va hemma hos figge med sara o coscos
typ satt i vardagsrummet,
kolla lite på tv :D
sjöng :D
o så bara satt o snacka :D
chilla gal1 :D
nice vare :D¨
haha jag måste bara berätta en sak,
sara o jag satt i soffan o så va det helt tyst, asså ingen sa nånting, ingen musik eller nått o tyst på tv:n
sen hörde man från tv: KISSE!
haha, det va ett sånt där tillfälle när man måste va där för att förstå, men det va sjukt kul iallafall :D!
sara o jag bah börja asgarva, xD
sen vare ett jävla tjat om vatten igår :o
sjukt :D

men tack för igår, det va nice :)


the worlds greatest :D


im so horny... haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0