att vara 15 år

assså shiet, tack för igår alla,
det var verkligen bästa kvällen nånsin, tycker ja dårå! :D
förutom dom som kom o förstörde.. :(
men det va ju chill,
för man har ju världens bästa kompisar dårå!!!!!!! :D<3
men fan ja kul jag hade, fyfan :D
saknar det redan :o :(
menkuuuuuul vare ja :D
när klockan va tolv dansa ja o melinda på bordet till den här låten:

att vara 15 år :D

nu är jag ju faktiskt 15 :D

sorry om ja körde ut nån, men ja va verkligen tvungen bara kom fler o fler o ja fick fan panik :o
men det va ju chill, har ju som sagt världens bästa kompisar :D

nu är  sara o felicia här :D
eller felicia sover men sara o jag ligger här på golvet som vi har gjort hela natta :D
usch, ont i ryggen :D
bästa kommentaren:
SLÄCK LAMPAN I TAKET :(
o så vare släkt XD
herregud vilken natt..
sov i bara bh o trosor o stoooumbyxor :P
pinsamt ju förfan :D
ralle, danne, figge o robert sov här oxå men dom tog halv 8 bussen så dom gick för ett tag sen :p
KNULLA JAO! :D
men jag  har iaf haft verkligen as kul! :D
skwiiiiiii :D
STAMP ON THE GROUND!!!!! :D

TACK ALLA SOM GJORDE MIN KVÄLL :'''')
älskar eeeer<3
ni är fan bäst :')<3




klockan 12 :D




DANSA FYFAN :D


fler bilder kommer senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0