SOMMARLOV!!!!!!:D

NU HAR JAG SOMMARLOV!!!!!!!! :D
 sitter o lyssnar på  --> Henrik Mossberg – Den Blomstertid Nu Kommer xD
det här ska bli den bästa sommaren någonsin och jag är så sjukt jävla taggad!!!! :D

idag har ja vart i skolan o fått mina betyg :o :D
1 mvg, 4 vg & resten g :D(Y) är nöjd :)

sen har ja vart i mjölby o träffat folk o kollat på karnivalen :D
mkt trevligt :D
ikväll ska jag nog ut o träffa nåra innan jag drar :) :/

men sen kommer Ellen hit o så drar vi till turkland i 2 veckor i morrn bitti! :o :D
kommer blogga varje dag tror ja om internet o så kommer att funka :D
TAGGA TURKIET 2010!! :D<3





& simon :(
fyfan vad jag kommer sakna er :'( :'( <3
nästan så jag tjuter när jag tänker på det :(..
älskar er!


Kommentarer
Postat av: felicia

kommer sakna dig oxså! massor :(

älskar dig määää! <3

2010-06-08 @ 19:01:56
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0