hörde jag sex? :D

eftermiddan/kvällen har spenderats hos carro o patrik[mammas&pappas kompisar] med folk :D
sara var oxå där mä mej :D
det va rikitgt jävla kul :D
sara o jag skrattade så in i hevete hela tiden :D:D
vi körde 5-kamp o mitt o saras lag kom sist men vi vann kubbturneringen :D
sen skulle jag köra fotboll med killarna o det första jag gör är o fassna med tån i gräset så jag ramlar! xD
sen slog jag i huvet i en gren xD
sen tappa jag mobilen o missa bollen hela tiden..
fotboll är nog inte min grej riktigt.. haha xD :D
o så körde vi pil oxå o då kom det massor sköna kommentarer xD
"hörde jag sex"!?
hahahahaha, dagens bästa!
men sen så grillade vi o körde frågesport o det va riktigt trevligt :D
sen körde jag o sara kubb i mörkret, såg inte ett skit xD
en bra dag! :D


hahahahah sköt in fotbollen xD
sa ju att ja inte va så duktigt (A)

Kommentarer
Postat av: natta

Ny chans för dig som vill vinna ett beuty kitt från Body shop!

Anmäl dig nu så utser jag en vinnare på måndag.

I denna tävling är det ok att bomba ;)

Puss Kram

2010-06-27 @ 08:28:05
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0