BEVIS!


syskonkärlek.. <3
ni måste erkänna att mina tänder ser asstora ut på bilden :D
så hilma gulligt! :D
visdomsord från min mormor:

"har man stora tänder har man starka tänder!"

ganska bra sagt tycker jag :D (y)
förresten, bilden är sjuuuuukt gammal :D
den är tagen i lägenheten i turkiet 2005 eller nått tror ja :)
o jag bjuder verkligen på den :D
o den lampan som lyser där bakom finns inte kvar längre (a)
jag råka slå sönder den med sopkvasten o fick den på mej för nått år sen ;D
jag är inte klantig, nene inte alls (a) HAHAHAHAHAHAHAHA! :D
va det där dagens skämt eller?
att evelina larsson inte är klantig..?
hahaha jo det var definitivt dagensskämt! :D

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

sv: Haha, den var så sjukt kul! :D Haha, jo precis :D Men alla är väl skitbra på paint? ^^

2010-01-20 @ 21:30:08
URL: http://honjosefin.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

sv: Hehehe, hon är lite speciell :D

2010-01-20 @ 22:10:18
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0